تبلیغات
ایران گیم - مصاحبه با دیو کاکس از MercurySteam
ADS ADS ADS ADS

در این قسمت می توانید تبلیغات خود را قرار دهید


تبلیغات

در این قسمت می توانید تبلیغات خود را قرار دهید


مصاحبه با دیو کاکس از MercurySteam

سه شنبه 28 خرداد 1392 توسط سورنا رضایی نظرات تعداد دانلود: بار

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 در دو مجله OPM و OXM چاپ شده که برای علاقه مندان به این بازی بسیار جذاب بودند. از طرف دیگر، مجله OXM مصاحبه ای با آقای دیو کاکس (Dave Cox) تهیه کننده این بازی داشته که در آن به سوالات مختلفی پاسخ داده می شود.

برای خواندن بقیه ی مصاحبه به ادامه مطلب بروید.......


OXM:‌ وقتی شما LoS 2 را برای اولین بار به نمایش درآوردید، نمی دانستید که این بازی به یک عنوان بزرگ تبدیل می شود. آیا در آن زمان با چالشی روبرو شدید؟ چرا تصمیم گرفتید که برج ساعت و مرحله Butcher را نشان دهید؟

کاکس: در آن زمان ما ایده های مختلفی را از سوی طرفداران این سری می شنیدیم و خیلی ها نمی دانستند که ما در حال ساخت این بازی هستیم. ما می خواستیم که از هر جهت، بازی ای جذاب را به نمایش درآوریم و دوست داشتیم کسانی که قسمت اول را انجام داده بودند، این نسخه را نیز بپسندند. بعد از عرضه LoS 1 خیلی ها برای ما نامه نوشتند که از نسخه بعدی چه می خواهند. همچنین ما هم می خواستیم بازی را به مسیر جدیدی ببریم. نمایش صحنه برج ساعت به گذشته ارتباط دارد و اتفاقات زیادی در این مکان رخ می دهند. کارهای پلتفرمر زیادی در این قسمت ها انجام می دهید و ما سعی کرده ایم تا محیط بازی از نظر بصری بسیار شگفت انگیز باشند. مرحله The Butcher به آن چیزی که ما می خواهیم، بسیار شبیه است و هوش مصنوعی جدید نیز به خوبی در این مرحله کار می کند. این مکان، محیط مناسبی برای مبارزه و استفاده از قدرت های مخصوص گابریل (Gabriel) است. ما باید در روزهای ابتدایی ساخت بازی بسیار با احتیاط کار می کردیم و اکنون که به قسمت های پایانی رسیده ایم، کار سریع تر پیش می رود.

OXM:‌ می دانید که همه از دنباله یک بازی انتظارات زیادی دارند و باید نسخه جدید از قبلی بزرگ تر باشد. چقدر شما در LoS 2 دست و دلبازی کرده اید؟

کاکس: LoS 2 بسیار بزرگ تر از نسخه اول است، اما بزرگی تنها شامل محیط ها و مراحل بازی نمی شود. مبارزه ها نیز گسترده تر شده اند و صحنه های حماسی بیشتری را در آن ها مشاهده می کنید. همچنین می توان در شهرها بهتر گردش کرد و این چیزی بود که مردم می خواستند.

OXM‌:‌ آیا مبارزه با Mini-Bossها هم در بازی وجود دارد که اگر در صحنه های QTE خطا کنید، سلامتی آن ها بازگردد؟ آیا Boss Fightهای بازی همچنان بدون Checkpoint هستند؟ آیا موفقیت در این بازی باعث می شود تا کمتر خوی شیطانی بگیرید؟

کاکس: حس شیطانی در بازی بیشتر شده است. صحنه های QTE اصلاح شده اند و در زمان مبارزه با Titanها کنترل بیشتری روی آن ها خواهید داشت و بازیکنان دیگر نگران گذشت زمان نخواهند بود. گابریل می تواند سلامتی اش را با مکیدن خون دشمنانش بازگرداند، اما این کار باعث می شود تا او به سمت خون آشام شدن پیش برود. به نظر من گیم پلی بالانس تر شده و نتیجه آن خلق چالش های طبیعی تر در بازی بوده است.

OXM: چگونه بازی دو بخش شهر و داخل قلعه را تقسیم می کند؟ آیا این دو قسمت کاملاً از یکدیگر جدا شده اند؟

کاکس: شهر مهمترین چیزی است که در بازی خواهید دید که فعلاً نمی توانم درباره آن صحبت کنم. شهر جایی است که افراد زنده در آن زندگی می کنند، اما همچنان المان های Gothic در بازی به خوبی دیده می شوند.

OXM: در LoS 1 آقای رابرت کارلایل (Robert Carlyle) صداگذاری خوبی روی این بازی انجام داده بود، اما در برخی قسمت ها و در زمانی بین دو مرحله، کمی حس خود را از دست می داد. اما به نظر می رسد که در LoS 2 او بسیار بهتر عمل کرده و حسی همانند شخصیت های Dragon Ball Z دارد تا یک Dracula. آیا سعی کرده اید که دیالوگ های او کمی امروزی تر باشد؟

کاکس: دیالوگ های خوبی برای گابریل نوشته شده که کمی حالت کمدی دارند. شاید به قول شما در برخی موارد حس بازی از دست برود، اما بدتر، این است که روند خنده داری پیدا کند. به نظر من این قسمت بسیار خوب در حال پیشروی است و فروش مناسب نسخه اول نیز بیانگر این موضوع است که بازیکنان با این عنوان از همه نظر ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

OXM: اضافه کردن دوربین آزاد به این نسخه باعث شده تا بتوان بهتر آیتم های مخفی موجود در محیط را پیدا کرد. این حالت جدید دوربین چه چیزی را به بازی اضافه می کند؟ این موضوع به چه صورت کار شما را پیچیده کرد؟

کاکس: دوربین حس وران تری به بازی بخشیده و باعث می شود تا بازیکنان بزرگتر بودن محیط را احساس کنند. اصلاح دوربین بخشی از فعالیت ها در نسخه اول هم بود، اما در آن زمان دوربین به این صورت طراحی نشده بود. شهر موجود در LoS 2 به شکل بسیار خوبی طراحی شده و دارای قسمت های مخفی زیادی هست.

OXM: ‌درکنار دوربین آزاد، شما دنیای جدید را معرفی کرده اید که می تواند بازی را به کلی تغییر دهد. به قابلیت Teleport اشاره کردید. آیا ما همانند نسخه های کلاسیک این سری، به منطقه های مختلف خواهیم رفت؟

کاکس: ما به Teleport نیاز داشتیم و گرنه، باید زمان زیادی را در محیط های مختلف سپری می کردید. البته این امکان یک گزینه برای افرادی است که نمی خواهند در محیط بازی گردش کنند. این Teleportها راه های میانبر خوبی را به وجود آورده اند. این امکان در نسخه های قبلی وجود داشت، اما در LoS 2 به شکل کاملاً جدیدی آن را معرفی کرده ایم.

OXM:‌ آیا می توان LoS را یک سه گانه دانست؟ و اگر چنین است، چرا بین نسخه های Xbox 360 و 3DS فاصله ایجاد شده است؟

کاکس: این یک داستان 3 قسمتی است، اما از تمام آن ها می توان روی پلتفرم خاص خودشان لذت برد. برای اینکه LoS 2 را بازی کنید، لازم نیست که LoS 1 یا Mirror of Fate را تجربه کرده باشید. اما اگر هم آن ها را بازی کردید، المان های جالبی را مشاهده خواهید کرد. LoS بازی جدیدی است که در آن داستان گابریل روایت می شود و ما سقوط او را مشاهده می کنیم. Mirror of Fate نیز در همین دنیا اتفاق می افتد، اما ارتباط زیادی با داستان اصلی ندارد.

OXM: ترور (Trevor) و سیمون (Simon) که در Mirror of Fate معرفی شدند. آیا ما در LoS 2 ادامه داستان آن ها را خواهیم دید؟ چگونه توانستید در برابر جوک هایی که برای اسم ترور می سازند، مقاومت کنید؟

کاکس: LoS 2 تنها داستان گابریل است و ما می خواستیم روی تنهایی او تمرکز کنیم. ما هیچ وقت اسم ترور را مسخره نکردیم.

OXM: سری Castlevania در حالت سنتی به شکلی هستند که شما در آن ها سعی می کنید تا به همه جا بروید، اما در آخر متوجه می شوید که تنها 16% محیط را گشته اید! این المان به چه شکل در LoS 2 کار شده است؟

کاکس: شهر به شکلی کاملاً باز ساخته شده و می توان در آن گردش کرد. بازیکنان می توانند به قسمت هایی بیایند که قبلاً در آنجا بوده اند. گابریل به این صورت می تواند قدرت های جدید بدست آورد و این به بخشی از گیم پلی تبدیل شده است. ما Bonusهای مختلفی برای این قسمت طراحی کرده ایم و به بازیکنان پاداش های فراوانی خواهیم داد.


دسته بندی: مصاحبه با سازندگان بازیها ,





ادامه / دانلود

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

This piece of writing offers clear idea designed for the new users of blogging, that truly how to do blogging.

date : شنبه 1 مهر 1396 08:49 ق.ظ
What's up Dear, are you in fact visiting this web page on a regular basis, if so after that you will without doubt take nice experience.

date : چهارشنبه 18 مرداد 1396 06:37 ب.ظ
manicure say :
Hello, for all time i used to check blog posts here in the early hours in the morning, as i like to gain knowledge of more and more.

date : سه شنبه 22 فروردین 1396 07:17 ب.ظ

محل درج تبلیغات

About Us



تمام سعی و تلاش من در این هست که بتوانم در این وبلاگ جدیدترین اخبار دنیای بازی و ... را قرار بدهم و اینکه شماها هم با نظراتتون من رو راهنمایید کنید تا روز به روز وبلاگ بهتر شود
با تشکر
سورنا

سورنا رضایی

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب :
نویسندگان :

آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه گذشته :
بازدید کل :
آخرین نوشته :

آخرین بازدید :



جستجوی پیشرفته






خبرنامه

با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

خبرنامه

نظرسنجی

بنظر شما کدام بازی ایرانی میتواند متای بهتری کسب نماید؟